Dramatic20 STAGE1 > UNIT2

I'm based in new york.
welcome home.
Am I on speaker?

detail.chiebukuro.yahoo.co.jp

Am I on speaker?は私も意味がわからなかったのですが回答がありました。
主人公たちをニューヨークに呼んでおいて、私が話し相手?っての理解が追い付かないですね。
物語的に意味があるのかな。

actually - Not so good, actually
excuse
How are things going?
How are you doing?
Can you help me, please?